onsdag 9 mars 2011

Då: En halv påse ostbågar, ett paket Ballerina och en liter Cola.

Nu: 40 gram ostbågar. Fyra Ahlgrens bilar och ett glas Sprite Zero.

Uppdatering: Började fundera lite... I kväll har jag smällt i mig onyttigheter motsvarande 250-300 kcal. Nåt slags rekord sen operationen i augusti... Jag strävar inte efter att slå mina rekord, kanske jag ska tillägga... däremot strävar jag efter att nå upp till 1500 kcal/dygn. Inte helt enkelt. Har aldrig lyckats än...

Förut hade jag inte varit nöjd förrän jag frossat i mig minst 1200-1300 kcal. Ett Ballerinakex=63 kcal. Och av dem åt jag lätt tio-tolv på raken. Och så ostisar på det, minst ett hekto=500 kcal. Én liter cola=450 kcal eller nåt...och... ja... det där blev nästan 1600... ett helt dagsintag på ett par timmar. Snacka om kapacitet!

Nu finns det en gräns. En begränsning som jag älskar. När det är fullt så finns det inget reservutrymme. En tugga för mycket så får jag ångra mig ordentligt.


Skickat från min HTC

Inga kommentarer: