tisdag 22 mars 2011

Det är väl ganska mycket jag...

...att avsky elitserien från september till februari och sen göra en kovändning när slutspelet börjar. Heja Luuule!

...att läsa cancerbloggar, inte av egentligt intresse, utan för att jag ska bli mer tacksam över mitt friska liv.

...att googla bilder på storstäder som evakuerades, och fortfarande är öde, efter Tjernobylkatastrofen.

...att jag skulle ha bokat en guidad resa till en sån stad (Pripjat) omgående... om det inte hade varit för att det är en smula ohälsosamt att åka dit. Men om ytterligare 30 år har i alla fall cesium halverats igen... Kanske man kan åka då?

...att allvarligt överväga en fysikkurs för att få lära mig SI-enheterna (Sievert och de andra...) och en kemikurs för att lära mig periodiska systemet.

...att fundera på att göra högskoleprovet efter universitetsexamen, bara för att få veta om jag blev nåt smartare.

Inga kommentarer: